Dboys M4 R.I.S celokov

13.01.2013 10:34

 

Dboys M4 R.I.S celokov

Jakožto majitel této zbraně chci napsat pár vět o této zbrani.
Zbraň sem obdržel v klasické krabici což mě ani nepřekvapilo, Ale ihned po otevření se na mě vychrlila vůně novoty a M4 kolem které byli rozmístěny v různých přihrádkách v polystyrenu Doplňky (R.I.S lišty, baterie 9,6 V, taktický 3 bodový popruh, plastový grip a sada imbusů s replikou anpeq/2 laseru, zásobník) které jsem obdržel zdarma k této zbrani.

Po napojení  mé staré baterie jsem netušil co od této zbraně mohu očekávat ale ihned po 1 výstřelu do obyčejné plachty co sem měl v pokoji sem byl velice spokojen. Do zásobníku doporučuji cpát pouze kuličky od váhy 0,25 g jelikož menší gramáže měla zbraň potíže při štelovaní hop up vůbec vystřelit či dosáhnou kvalitního dostřelu.  Zbraň je již od výrobce sestavena s pružinou m120, zesílenou hlavou pístu, zesílenými kuličkovými 7mm ložisky a zesíleného trnu pružiny s ložiskem. Jediná věc co mě zklamala byla tvrdá obyčejná kabeláž po celé zbrani, která spíše vypadala jako kdyby ji udělal nějaký soudruh z Číny v 30 letech minulého století. Proto bych všem novým vlastníkům doporučil investovat nějaké finance do výměny kabeláže za silikonovou.

Hop up systém je Plastový což celkem nevadí kvůli kvalitnímu zpracovaní a množství doplňků které tuto věc zcela nahradí. Bohužel vám neřeknu jak zbraň střílela s původní hop up gumičkou jelikož jsem asi 2 den po rozbalení vyměnil starou gumičku za novou Guarder gumičku kterou jsem odkoupil od známého kterému v servisu vyměnily gumičku značky systema. Celá hop up komora je udělána z průhledného plastu takže při odklopení prachové krytky může váš spoluhráč při detailnějším pohledu vidět odlétávat kuličky což podle mě vypadá velmi zajímavě :D

Jelikož zbraň nese v názvu slovo R.I.S tak vám řeknu jediné … Tato zbraň je R.I.S lištami pokrytá v dostatečném množství , že lze přidávat množství různých příslušenství jako svítilny, Gripy, lasery.
Předpaží je osazeno 4 R.I.S lištami, které jsou proti sobě , že dávají klasický křížový efekt. Celá zbraň je z kovu což R.I.S lištám přidává na reálnosti jako celé zbrani. Je zde i klasické mířidlo, které jak všichni u M4/M16 dobře znáte. Toto mířidlo je umístěno na další R.I.S liště, kterou lze časem využít pro montáž Kolimátoru či optiky.

Tuto recenzi jsem psal po 4 týdenním užívání na několika akcích , možná proto tu nenajdete celkový popis ale i tak doufám , že toto pomůže (.. aspoň trochu J ) budoucím majitelům této skvělé zbraně.

 

Změřená úsťová rychlost je 119m/s s 0,20g.


Shrnutí + a -
+ Zesílení vnitřek mechaboxu
+ Celokovové Provedení
+ Množství R.I.S lišt
+ Kvalitní Střelba

- Obyčejná Tvrdá kabeláž
- Celková váha zbraně
- Nepochopitelný 3 bodový popruh (alespoň pro mě nepochopitelný :D)

Pohled do krabice

 

Box na akumulátor

 

R.I.S krytky

 

Točný zásobník na 300BB

 

R.I.S předpažbí (kovové)

 

 

 

Tříbodový popruh

 

Průhledná plastová Hop-up komora

 

Grip

 

 

 

Polohovatelná pažba

 

Od shora:

Intellect 8,4V 1600mAh

Akumulátor dodávaný ke zbrani 9,6V 1200mAh

Li-pol Tunigy 7,4V 1800mAh (doporučuji)
 

Napsal: Jaromír R.